USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY PŁASKA
Archiwum
20-02-2018Data publikacji, 20-02-2018,Anna JadeszkoAutor, Anna Jadeszko,35Ilość wyświetleń, 35
O g ł o s z e n i e w sprawie naboru wniosków w ramach zadania"USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY PŁASKA" na rok 2018/2019
Urząd Gminy Płaska uprzejmie informuje, że będzie prowadził nabór wniosków o dofinansowanie w ramach zadania „USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY PŁASKA” na rok 2018. Właściciele budynków mogą składać wnioski o dofinansowanie usuwania eternitu. Dofinansowanie obejmuje koszty kwalifikowane tj. demontaż, transport i utylizację eternitu lub transport i utylizację eternitu zdjętego we wcześniejszych latach i składowanego dotychczas na posesji. Szczegółowe warunki zawiera regulamin, który wraz z wzorami wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Płaska, można je także otrzymać w Urzędzie Gminy w pokoju nr 01 parter. Nabór wniosków będzie trwał od dnia 23 lutego do 15 marca 2018 r. Realizacja zadania rozpocznie się z chwilą otrzymania środków finansowych z WFOŚiGW w Białymstoku.